Kako poteka selitev?

selitveni servisKadar se odločimo za selitev s selitveni servisi nas čaka kar nekaj postopkov preden dokončno določimo pomembne stvari in datume.
Več info na: www.btrans.eu

Kadar imate prvi stik z vašim selitvenim serviserjem, je potrebno doreči kar nekaj stvari. Pametno je, da si pomembna vprašanja pred srečanjem napišete da jih do srečanja ne pozabite, saj utegnejo biti zelo pomembne reči med postopkom seljenja. Veliko agencij se poslužuje obiskov na domu. To pomeni, da pride serviser selitev k vam domov in se z vami posvetuje in dogovori za postopek seljenja. Pomembno je, da mu pokažete vse stvari, ki jih želite premakniti na drugo lokacijo. Pomembno je tudi da se pozanimate kako dolgo podjetje že počne to obrt in kakšne imajo izkušnje na različnih področjih.

Predogled računa:

Finance nas spremljajo vsepovsod in so zelo pomemben del našega življenja. Vsa dobra podjetja se poslužujejo tehnike predogleda računov tako, da je stranka že v naprej seznanijo z storitvami  in stroški storitev. Pomembno je da s selitvenim direktorjev napišete dokument da boste imeli vse belo na črnem, tako ne bo odstopanj in nepričakovanih presenečenj in bodo selitve potekale brez večjih zapletov. Pri nekaterih podjetjih imate tudi možnosti da dokupite dodatno zavarovanje vaših stvari, tako vam ob morebitni poškodbi podjetje povrne stroške. To je zelo pomembno če prevažate zelo dragocene in pomembne stvari , ki pa so lahko občutljive na zunanje vplive in udarce.

 Podpis pogodbe:

Podpis pogodbe je skoraj nujen opravek  ,kadar se srečujemo z storitvami različnih podjetij.  Kadar podpišemo pogodbo pa nas podjetje seznani z storitvami in mi kot stranka smo dolžni poplačati za dogovorjene stroške. Kadar se podpiše pogodba se tudi dogovorite in se seznanite z datumi pričetka in konca selitve in pa o vseh vmesnih procesih kot je montaža demontaža skladiščenje in pa izbira prevoznih sredstev. Selitveni servisi na tržišču ponujajo najrazličnejša prevozna sredstva, ki pa so odvisna od vaših stvari in količine le teh. Ob podpisu pogodbe se boste dogovorili o najboljši možni rešitvi za vas glede na težo in lokacijo.

Pakiranje in demontaža:

Naslednji postopek in verjetno najdaljši med selitvijo je pakiranje osebnih stvari. To je lahko zamuden in dolgotrajen postopek , ki pa nam ga olajšajo selitveni servisi. Servisi nam ponujajo različne možnosti pakiranja oz. skladiščenja. Najbolj pogosta uporaba je uporaba škatel in zaščitnih folij. Bela tehnika se dodatno zaščiti z mehurčasto folijo, da se stvari med transportom ne poškodujejo. Servisi opravljajo tudi demontažo in montažo, tako da vi prihranite čas in zamudno delo. Selitveni servisi vam pohištvo po potrebi razstavijo in kasneje na licu mesta tudi sestavijo.

Dan selitve!

Na dan selitve vam selitveni servis pripelje določeno vozilo na dom , kjer odnesejo določeno količino stvari v vozilo in peljejo na določeno lokacijo. To ponavljajo tako dolgo dokler na določeno lokacijo ne pripeljejo vseh vaših stvari. Kasneje se vse škatle in stvari znosijo v stavbo ali stanovanje. Pričnejo z montažo po potrebi, pomembno pa je da ste prisotni vi, da poveste kjer želite, da te stvari sestavijo saj jih boste kasneje težje premikali.